Jubileumfeest geslaagd evenement.

In 2020 bestond onze vereniging (WSV Bergumermeer) 100 jaar. Vanwege covid konden we daar toen helaas weinig aan of mee doen.
Toen zeiden we al: dan vieren we volgend jaar gewoon ons 101 jarig bestaan.
Zaterdag 17 september was het dan eindeljk zover. Ondanks het feit dat de weergoden ons wat minder goed gezind waren (felle buien afgewisseld met flinke droge en zonige perioden) werd het een geslaagd evenement.
Vanaf 14:00 uur werd er gesupt, met een  waterroller over het water 'gelopen', een minitentoonstelling in het havengebouw bekeken, kennis gemaakt met de vrijwilligers (en hun boten) van Oud Varend Hout en konden de jongsten gebruik maken van een opgesteld springkussen.
De dag werd afgesloten met een BBQ die door bijna 120 leden werd bezocht. Deze BBQ werd muzikaal omlijst met een optreden van de Pypkesjongers.
Hieronder een fotoimpressie van de dag.