Tarieven

Tarieven 2023

Ligplaats passanten

Liggelden passanten / bezoekers niet lid van deze vereniging

Vanaf 16.00 uur of een tijdvak van 6 uur en langer € 1, 20 per meter lengte per nacht inclusief 21% b.t.w. en exclusief overheidsheffing / toeristenbelasting en aansluiting op het elektriciteitsnet.

Tarieven campers

Campers met gebruik toiletgebouw en stortplaats chemisch toilet vanaf 16:00 uur of een tijdvak van 6 uur en langer of per nacht € 11,00 inclusief alle haven faciliteiten excl. toeristenbelasting (€ 1,50 p.p. per nacht) en aansluiting op het elektriciteitsnet – ( 220V/16A – €. 0,50 per KWh ).

Na het betalen van 1 of meerdere overnachtingen kunt u gebruik maken van gratis internet!
Mocht u de havenmeester niet aantreffen dan kunt u uw overnachting ook betalen middels een QR code die u vindt op de steiger bij uw aanlegplek, bij het havengebouw en bij de waterplaats/meldsteiger.

Heffingen / belasting

Toeristenbelasting per persoon (12 jaar en ouder) :
N.B. voor inwoners van de gemeente is deze heffing/belasting niet van toepassing.
  € 1,50 per nacht

Aansluiting boot op het elektriciteitsnet. (Boxen en kopsteigers)    € 1,50 per nacht.

Douche automaat:   € 0,50

Drinkwater automaat:   € 0,50

Inzamelstation voor oliehoudend
water / bilgewater /vuilwater:

Trailer helling

Voor leden zonder een vaste bootligplaats.   Vrij

Voor leden met een vaste bootligplaats.   Vrij

Bij abonnement voor niet leden.   € 22,50 per jaar

Bij abonnement voor leden zonder een vaste ligplaats.   Vrij

N.B. abonnementhouders ontvangen tegen betaling van € 30,00 borg een sleutel van de slagboom.

Ligplaats bijdrage voor leden

Verenigingsjachthaven voor vaste onoverdekte bootligplaatsen uitsluitend voor leden en jeugdleden van deze vereniging.

a. Contributie   € 25,00 per jaar
jeugdleden   € 12,50 per jaar
b. Een ligplaatsbijdrage   € 11,25 per m2 per jaar.

N.B. ligplaatshouders ontvangen tegen betaling van een borg van € 5,00 een sleutel voor de bagagewagentjes. Dit betreft de bagagewagentjes welke staan aan de zijde van de loswal. De sleutel is te verkrijgen bij de havenmeester. Bij het havenkantoor staan voldoende bagagwagentjers voor gebruik van de noordkant van de haven.

Contributie vereniging

a. Leden   € 25,00 per jaar
b. Jeugdleden tot 21 jaar   € 12,50 per jaar
c. Een BM – verenigingsvlag   € 10,00 per stuk
d. Een jubileumboek (75 jaar)   € 6,00 per stuk
e. Bijdrage/wimpel “De Marrekrite”   € 15,00 per stuk

Vervoer

Maak gebruik van de BURGUM MOBYL
voor maar € 1,- per rit p.p.

De havenmeester

Klik hieronder voor meer informatie.

TE HUUR

Op zoek naar een tijdelijke stalling voor uw boot? In het seizoen zijn er onoverdekte boxen te huur voor enkele dagen tot enkele weken.

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan contact met ons op, via één van onderstaande mogelijkheden.

Bezoekadres:
WSV “Bergumermeer”
Burgumerdaam 51
9251 GC Burgum

Postadres:
WSV “Bergumermeer”
Burgumerdaam 51
9251 GC Burgum

Copyright © - Watersportvereniging Bergumermeer - Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer - Privacyverklaring

Webdesign + hosting